måndag, oktober 18, 2010

Höstshopping

Mamman har fått ägna en väldans massa tid på att shoppa i höst. Skolväska, höstjackor, gympaskor, regnkläder, stövlar, vantar och jag vet inte allt som barnen behöver så här års. Dessutom har mamman handlat lite till pappan. Som de här jeansen till exempel. Jag fick förbi dem i jakt på något annat, såg att de kostade 150 kr och var snygga så jag kollade storleken. Hmm. Rasmus kan nog ha dem, kom jag fram till, köpte dem och åkte hem och tänkte att passar de inte så lämnar jag igen dem.

Föga anade jag att barnen skulle ha så roligt med dem! En lång stund provade de pappas jeans i alla möjliga poser. Mamma och Ilse skrattade och plåtade. Och ja förresten, jeansen passade och pappan hade på dem redan samma kväll när mamman och pappan skulle ivåg på parmiddag.




Posted by Picasa

Inga kommentarer: